İlk Siparişinize Özel Sepette %10 İndirim!
İlk Siparişinize Özel Sepette %10 İndirim!
İlk Siparişinize Özel Sepette %10 İndirim!

İptal, İade & Değişim Koşulları

Siparişinizde ki ürün/ürünleri herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için; ürünün orijinal ambalajında muhafaza edilmesi, tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleri ile eksiksiz bir şekilde, fiziksel hasar görmeden geri verilmesi gerektiğini unutmayın.


Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.


Garantisi olan ürünlerimizde garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizayn / kutu veya ambalajının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde, teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde destek sayfamızdan bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu işlemleri takiben, kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen üründeki hata müşteri kullanımından kaynaklı ise veya 14 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmamaktadır. Ürün iadesi ve değişim şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.

  • İade etmek istediğiniz ürünleriniz için ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş, hasar görmemiş, kullanılmamış olması, hediyeli ürün ise hediyesi ile ve varsa tüm aksesuarları ile birlikte gönderilmesi ve ürünün kutu, poşet, etiket ve ambalajının kayıp veya deforme olmamış olması gerekmektedir. İlgili hükümlerce “Kozmetik ve kişisel bakım ürünlerinin” iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.
  • İade etmek için iletişim formunu doldurarak siparişinizi teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içerisinde orijinal ambalajında ve faturası ile birlikte aşağıda belirttiğimiz adrese geri göndermeniz gerekmektedir.
  • Gönderi sırasında hasar görmemeleri için ürünleri özenle paketleyiniz.
  • İade kargonuz bize ulaştıktan ve ürünün iade koşullarına uygunluğu kontrol edildikten sonra 48 saat içerisinde iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
  • İade onaylandığında, yasal süre olan 14 gün içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Bu süre cayma bildiriminin şirketimize ulaşmasıyla başlar ve İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın inisiyatifindedir. Bu nedenle bedel iadesinin süresinde yapılmasına rağmen bankadan kaynaklı gecikmelerden şirketimiz sorumlu değildir.
  • Havale ile yapılan ödemelerde, iade onayı almak istediğinize dair gönderdiğiniz e-mail’de ürün bedelinin iade yapılacağı banka bilgilerini mutlaka belirtiniz.
  • Siparişinizin kargoya verilmiş olması durumunda da sipariş iptalini gerçekleştiremeyeceğimizi belirtmek isteriz.
  • İade etmek istediğiniz ürünlerin, size gönderilen şekliyle, ürün, fatura, irsaliye, sertifika, ve diğer tüm materyalleriyle birlikte eksiksiz olarak size bildireceğimiz adrese anlaşmalı kargo ile şirketimize teslim edilerek gönderilmesi gerekmektedir. Mal(lar)ın anlaşmalı kargo şirketine verilmesi halinde Müşteriden herhangi bir ücret tahsil edilmeyecektir. Ancak, anlaşmalı kargo şirketi dışında bir taşıyıcının kullanılması halinde ilgili masraflar Müşteri tarafından karşılanacaktır.
  • Ürün, uzmanlarımız tarafından incelendikten sonra, iade işlemleri başlatılır ve onaylanması akabinde, bedeli sipariş kredi kartı kullanılarak verildiyse kredi kartına, havale/EFT yoluyla verildiyse banka hesabına iade edilir.
  • Ürünlerin değişimini de 14 gün içinde ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmak şartıyla yapmanız mümkündür.

 

CAYMA HAKKI

Tüketicinin “Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı” sadece bahsi geçen alışveriş gerçekleştikten sonraki 14 gün içerisinde iade talebi bildirilen ürünlerin geri alımı için geçerlidir. 14 günü aşan sürelerde iade kabul edilemez. Ancak siz üretim hatası olduğunu düşündüğünüz ve iade etmek istediğiniz ürünleri teslim aldığınız tarihi takip eden bir ay içerisinde bildirip 14 gün içerisinde bize ulaştırabilirsiniz. Bu durumda biz şikayetinizi üretim departmanına iletip inceleme yaptırarak ürünün iade alınıp alınamayacağını belirleyen bir süreç başlatıyoruz. Ürününüzün iadesi onaylandığında ürün bedeli ve kargo ücreti için ödediğiniz ücretler kredi kartınıza veya belirttiğiniz banka hesabınıza iade edilir. Belirttiğiniz sorunun sebebi kullanım hatası olarak belirlendiğinde ise siparişiniz bize yolladığınız haliyle ve faturasıyla birlikte “Alıcı Ödemeli” olarak geri size gönderilir.


1.     Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz.

2.     Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir.

3.     Cayma hakkının kullanılması için 14 (ondört) günlük süre içinde SATICI' ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen "Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler" hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır.

4.     3. kişiye veya ALICI’ ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)

5.     İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.


CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER

1.     ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

2.     Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir.


İADE

1.     SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.

2.     ALICI’ nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkânsızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’ nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir. 

3.     Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

 

DEĞİŞİM

Satın almış olduğunu ürünü değiştirmek istediğinizde İLETİŞİM sayfasından “Değişim” başlığını seçerek ve sipariş numaranızı belirterek, değişim talebinde bulunabilirsiniz. Değişimde ürünler arasında fiyat farkı olması durumunda, bu fark tahsil veya iade edilir.
Değiştirmek istediğiniz ürün ambalajı açılmamış, kullanılmamış ve orijinal ambalajında gönderilmelidir. Değişimde Mal(lar)ın anlaşmalı kargo şirketine verilmesi halinde Müşteriden herhangi bir ücret tahsil edilmeyecektir. Ancak, anlaşmalı kargo şirketi dışında bir taşıyıcının kullanılması halinde ilgili masraflar Müşteri tarafından karşılanacaktır.


TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

ALICI, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.